21 Aralık 2013 Cumartesi

Tespitim Geldi: Dev Mağduriyet Projeleri

Ekonominin gidişatını gözleyen gözler, büyük bir krizin kapıda olduğu konusunda hemfikirler... Borçlar almış başını gitmiş, her ay özel sektör ödemeleri için 5 milyar dolar civarında paraya ihtiyaç var...
Sıcak para muslukları FED merkezli kısılmış durumda....
Peki bu dev projeler neyin nesi diye düşünürken, birden jeton düştü...
Projeler gerçekleştirilmek üzere başlatılmıyor...
Asıl istenen gerçekleştirilememesi...
Yani MAGDURİYET alanı oluşturulması...
Yani BİZ dev projeler hazırladık, ONLAR engellediler demek için...
Aslında bütün bunların hepsi AFYONLANMIŞ BEYİNLERİN kazara intikal etmesini engellemek için zekice planlanmış Mağduriyet Projeleri...

2 yorum:

Afşar Çelik dedi ki...

Nesini yorumlayayım? Ben bile anladım!

selcen dedi ki...

Valla hep böyle düşündüm ben de sağolun.