22 Kasım 2013 Cuma

Tespitim Geldi: Totemleri sevmiyorum

Galiba benim derdim totemleştirme ile...
Hiç kimseyi, hiçbir lideri veya yöneticiyi hiçbir ideolojiyi, hiçbir kurum veya kuruluşu, derneği, vakfı, cemaati, camiayı, tarikatı, mezhebi, kadını ya da erkeği kutsayamıyorum...
Aklımı devre dışı bırakıp, biat edemiyorum...
Yanlışına yanlış, doğrusuna doğru diyorum...
Yanlışlar fazlaysa karşısına, doğrular varsa yanına geçiyorum...
TEK DERDİM VAR; O DA... TÜRKLÜK...TÜRKLÜĞÜN BEKASI İSTEMEK...
Türk'ün bayrağı dalgalansın isterim sonsuza değin, başımın üstünde hürriyet içinde ve altında ben yaşamalıyım, milletim yaşamalı, Türkçe seslenmeliyim insanlığa...
DİN Mİ?
O TANRI İLE BENİM ARAMDA, HİÇ KİMSENİN TANRI İLE İLİŞKİME MÜDAHALESİNE MÜSAADE ETMEM, KİMSENİN DE DİNİ DEĞERLERİNE KARIŞMAM...
ALLAH İLE KULUN ARASINA GİRENLERDEN DEĞİLİM...
BEN TÜRK'E SEVDALIYIM, NEYE TAPTIĞINA DEĞİL!

Hiç yorum yok: