29 Kasım 2013 Cuma

TARİHE NOTLAR: YENİ HABER AJANSIMIZ TSK...

Ekranıma düşen Haber Fedai sitesinin haberini* okuduğumda yüreğimin burulduğunu hissettim.
Çok değil bir sene önce basında haber olmasa da Türk Silahlı Kuvvetleri destan yazmamış mıydı?
Teröre darbe üstüne darbe vurmamış mıydı?
Şimdi klavye kahramanlığının manası neydi?
Dikkatlice bakınca milletine kırılmış bir ordunun adeta sitemini okur gibi oldum...
Aşağıdaki satırları facebook'taki sayfamda paylaştım...
 
Bu haberdeki TSK'nin mesajını okuyabiliyor muyuz?
TSK DİYOR Kİ: "Ben terör konusunda senelerce elimden geleni yaptım. Gece demedim gündüz demedim, kış demedim, yaz demedim, soğuk demedim, sıcak demedim, her rütbeden can verdim, kan verdim, sakat kaldım, şehit oldum, gazi oldum...
Çocuklarımız yetim, eşlerimiz dul gibiydiler...
Doğrusu adları hatırlanmasa bile bir çoğu gerçekten öyle oldu...
Çoğu zaman ailemizle birlikte yenecek bir akşam yemeğine bile hasret kaldık... 
Uykusuz geceler geçirdik, elimiz tetikteydik, gözlerimiz hedefte...
Kışları çelik gibi soğuk bedenlerimize işledi, yazları sıcaktan kavrulduk...
Gencecik bedenler son nefeslerini kucağımızda verdiler...
Sakat kalanların organlarını topladık ellerimizle...
Ne devletin şerefini yere düşürdük, ne de bayrağın...
Buna rağmen gerekeni yapmış olmanın huzurunu yaşayamadık.
ÇÜNKÜ SİVİL İKTİDARLAR ÜZERLERİNE DÜŞENLERİ YAPMADILAR...
YAPMADIKLARI YETMEDİ BENİ SUÇLADILAR, TERÖRDEN BESLENİYOR DEDİLER, 
HAKİMLERLE SAVCILARLA ÜSTÜMÜZE SALDIRDILAR...
O BEBEK KATİLLERİNE VERİLMEYEN CEZALARIN KAT BE KAT ÜSTÜNDE CEZALAR YAĞDIRDILAR...
ŞEHİDİMİ ŞEHİT SAYMADIN, GAZİME İTİBAR GÖSTERMEDİN.
ŞİMDİ YETKİLERİMİ ELİMDEN ALDILAR, BENİ KARARGAHLARA HAPSETTİLER...

İTİRAZ ETMEDİĞİNE GÖRE; ANLIYORUM Kİ, BENDEN İSTEDİĞİN BUDUR...
BENDE SENİN İSTEDİĞİNİ YAPIYORUM, HABERSİZ KALMA DİYE ÇABALIYORUM..."
 
*"PKK yapımı devam eden yeni Şırnak-Van karayolunda şantiye basıp, toplam 9 iş makinesinden dört tanesini yaktıktan sonra tamamını uçuruma yuvarlamıştı. Peki TSK ne yaptı? Klavye başına geçip "haber ajansı" gibi PKK'nın "faaliyetlerini" verdi...Ancak TSK'nın PKK'ya karşı olan/olması gereken faaliyetlerinden ise tek bir satır yok! işte o açıklama:
"Şırnak/Merkez ilçe Yoğurtçular Köyü mülki sınırları içerisinde yapımı devam eden yeni Şırnak-Van karayolunun beşinci kilometresindeki inşaat sahasına 18 Kasım 2013 tarihinde gelen 10-12 kişilik bölücü terör örgütü mensubu şantiyede bulunan 22 işçiyi toplayarak, "Biz daha önce sizi ikaz etmedik mi? Bu yol yapılmayacak. Bu yol Van yolu değil, bizim kampımıza giden yoldur. Üstlerimizden talimat aldık, bu yolu yaptırmayacağız" şeklinde tehdit etmeyi müteakip inşaat alanında bulunan; altı kamyon, bir tanker, bir ekskavatör ve bir dozer olmak üzere toplam dokuz araç/iş makinesinden dört tanesini yaktıktan sonra tamamını uçuruma yuvarlamışlardır.
Bölücü terör örgütü mensupları, olaydan sonra bölgeden kaçmışlardır. Herhangi bir can kaybı bulunmamaktadır." http://www.haberfedai.com/haber/10378/pkk-yakiyor-yikiyor-tsk-klavye-basinda"

Hiç yorum yok: