24 Kasım 2013 Pazar

Tespitim Geldi: Üretim Hatası

23 Haziran 2013
Bugün biri ÖSYM temsilcisi Prof., diğeri bir öğretim görevlisi iki kişinin ağır AKP propagandasına maruz kaldım.
Bina Sınav Sorumlusu olduğum ve kamera kayıtları altında olduğum için sustum. A
ğır bir deformasyon ve şiddetli bir ruh travmasının etkisi altındayım.
Ben ne gafil bir adammışım, görememişim; dünya bir olmuş, gezi parkını hükümetin çılgın projelerini durdurmak için tertiplemiş, tezgahın ardında İran'la, ABD ve İsrail öncü rol oynuyorlarmış...
Şükür, dış borçlar bitmiş...
İzmir İstanbul arası da taş çatlasa 3 saate düşecekmiş...
Çünkü hızlı tren hattı yapılıyormuş.
Hocam dedim dünya ortalaması saatte 400 km iken, bizim 250 km hızında trene yatırım yapmamızın arkasındaki hikmet nedir? diye sordum.
Birden daha hızlısını yapmanın doğru olmadığının, kademeli geçişin önemi üzerine bir treat dinledim...
Halk çocukları nihayet, devlette makam alabilir hale gelmiş, kendisi gibiler nihayet Prof. falan olabiliyorlarmış.
Hocaya sordum. Prof.luğu 1999'da almış.
Hayırlı olsun. dedim...dedim, sustum...
Diyemedim ki, daha öncekiler halk çocuğu değil miydi, hepsi mi MASONdu diye...
 O dedi hepsi MASONdu diye..
Bu arada öğretim üyesi maaşları % 15 artacakmış, ÖSYM başkanı arkadaşıymış, sormuş, Eylül YDS'si çok kolay olacakmış...
"YAHU BUNLAR KAÇ MODEL, ÜRETİM HATASINDAN NİÇİN TOPLATILMAZLAR..." Türünden bir soruda aklıma takılmadı, değil...

Hiç yorum yok: