23 Mart 2014 Pazar

TESPİTİM GELDİ: ÖFKELİ YANDAŞLAR

Facebook'ta karşılaştığım AKP'liler yaptıkları yorumlarda inanılmaz derecede öfkeliler...
Tayyip'in Erzurum Mitinginde alanı terk edenlere ve bu konuda sorular soran basın mensuplarına da saldıracak kadar hırçınlar...
Devlet erkini ele geçirenleri anlıyorum da, bizden beter çulsuz oldukları her hallerinden anlaşılan bu insanlar hangi menfaatlerini kaybettilerde bu denli öfkeli ve saldırganlar diye düşünmeden edemiyor insan...
Aslında bunun cevabını gene AKP'li olan bir akademisyen özel sohbetimiz sırasında şöyle vermişti... "AKP gene yüksek oy alacak, kardeşim, ideoloji, Türkçülük, idealistlik gibi şeyler senin gibiler içindir... Halkın büyük kesimi menfaatine bakar... İster kabul edin ister etmeyin, AKP döneminde halkın büyük kesimi emme büyük emme küçük AKP iktidarından nasiplendi... Geçen benim teyze oğlu telefonda söyledi. Kayseri'de anamdan babamdan 30 bin TL miras kaldı, bir raylı sistem yaptılar. Benim 35 bin TLlik ev 90 bin TL oldu. Bana anamdan babamdan fazla katkı sağladılar. Oyum tabiki AKP'ye... Benimde Van'da bir evim vardı. Depremden sonra fiyatı katlandı katlandı 190 bin TL oldu... Birde deprem konutu verdiler... Yolları görüyorsunuz, perişan oluyorduk, şimdi rahatız. Arkadaş AKP geldiğinde her yüz tanıdığımdan 30'unun arabası vardı, şimdi 80-85'inin arabası var... Benim Sarıoğlandaki köyüme Cumhuriyetin başından belli doktor gelmemişti. Şİmdi her ay hemde bir kaç kez geliyor... Ben bu halkı tanıyorum, menfaatini sever, menfaatini sağla, hırsızlığı da yolsuzluğu da haklı çıkaracak bir bahane bulur..."
NE DİYELİM BİLEMEDİM ŞİMDİ, "BAL TUTAN PARMAĞINI YALAR" ATALAR SÖZÜNÜN MUCİDİ BU MİLLETE ALLAH AKIL FİKİR KADAR İZANDA VERSİN...
BORÇ BATAĞINA GÖMÜLMÜŞÜZ, NESİLLERİMİZ, BAĞIMSIZLIĞIMIZ, VATAN TOPRAĞIMIZ İPOTEK ALTINDA, BENİ İLGİLENDİRMEZ, BEN MENFAATİME BAKARIM DİYENE NE DENİR? HAKİKATEN BİLEMEDİM...

Hiç yorum yok: