15 Temmuz 2011 Cuma

Yengeye Özür

Kaptanımız  Körk


-       
-          Spock!
-          Buyur gaptan!
-           
-          Ya dün akşam  fazla mı gaçırdım nedir…
-          Nedir?
-           
-          Ya yengen gırılmış biliyon mu, ne dediysem gari?
-          Olabilir, sarhoşluk insana istemediği şeyleri yaptırabilecek güçlü bir itkidir…
-           
-          Sus bi Allasen Spock ya! Gene konuyu, şekersiz, tatlandırıcılı gazoz kıvamına getiridn ya!
-          Şekersiz  gazozlar genelde kalorisiz olmakla beraber, şeker simülasyonunu sürdürdüklerinden dolayı…
-           
-          Hafiz bi sus Allasen! Ben ne diyom, sen ne diyon? Yengeni diyom, gırdım, diyom… Nasıl gönlünü alsam, diyom…
-          Sen gafayı çek, zıkımlan…  Tıksırana kadar iç, ondan sonra gel bana danış: “ Yengeni gırdık ne yapalım?” diye…  Ben de oturup rota bilgisayarından sana hesap yapayım de mi? Önce adam gibi içmeyi öğren!
-           
-          Sana da bir şey sorulmuyor ki arkadaş! Gafam bi milyon! Off anam off!
-          Beter ol!
-           
-           

2 yorum:

Kabakulak Kocakulakoğlu dedi ki...

hajı spak seslenişlerinle gaçtır dikkatimi çekiyon sorarım komputere bu ne istir diye.bu ne istir diye.

Afşar Çelik dedi ki...

Senin mekanı biliyom de ben de yıllardır yazarın bu geyikleri biliyon nu? Her zaman bekllerim :)