30 Temmuz 2011 Cumartesi

Hastruturinyalı Gortikonlar


-        

-          Spock!
-          Buyur gaptan!

-          Elli bin defa demedim mi,  pazardan kuşburnu alınca bana haber verin diye?

-          Dedin, n’oldu kine?

-           

-          Heç!  Bazen diyom, eşek yellenmesi gibi mi geliyor kulağa söylediklerim, o bakımdan?..
-          Estaaağfurullah, Hamdullah, süphanallah, maşallah, inşallah…
-           
-          Spock yemin osun sen bu yalakalık işinin şirazesini gaçırdın ya hayırlısı…
-          Ama kaptan… IQsu  düşük uzay türleriyle iletişim kurma programı çerçevesinde Volkan Gezegeni Zekâ Genetiği Araştırmaları Kurumu’nun yayınladığı son ultra reel istatistiksel analizler doğrultusunda…
-           
-          Kes Allasen Spock, gene başladın ya! Beynimi yedin yemin ossun!
-          Ama kaptan… Araştırmalar gösteriyor ki sizin uzay çalışmalarında en çok kullandığınız terimler arasında.. Hımm evet… Neler varmış? “Yörü get la!”, “ Godum muydu var ya!”, “ Ücret üstü almayan?”, “ Transformatörleri yıkadın nı len?”, “Maşallah”, “İnşallah” ve “ “Hamd olsun…” görünüyor.

-          Spock, başımı belaya sokacan yemin olsun! Bıyığı yok daha “Hamd olsun!” diyor adam ya! Ne anlan sen hamdan, hamuttan?

-          Hamd kısmı anlaşılır geliyor da…  Yaratıcı  üstün kudrete duyulan  minnettarlığın ifadesi olarak…

-          Sus Spock sus! Valla billa, sürecekler bizi Kordahan Galaksisi Fecaat Konkası Şubesine gamyoncu diye,o  olacak! Sen aşçıya söyle  guşburnu yapacağısa öğleyin benim için ayrıca yumurta gırsın! Biliyon benim alerjim var… Elli bin defa dedim ya, elli bin defa, şerefsizim!

-          Tamam kaptan!

Hiç yorum yok: