12 Temmuz 2011 Salı

Gnostik Manipülatör


-         

Dr.Mc Coy Abimiz
-          Mc Coy!
-          Buyur gaptan!
-           
-          Bu kitapta  geminin transisyonel kondansatörlerinden bahsetmiyor, ne ayak?
-          Bakabilir miyim?
-           
-          E bak! N’olacağısa?
-          Hımmmmm…
-           
-          “Hımmm..” ne hafiz? Sen ne zaman teşhiste bocalasan “Hımmmm..” dersin… Bilmiyorsan , “Bilmiyom..” de, bizim aile hekimi Julia’yı arayalım, o söyleyivısın…
-          Ondan değil! Adamı ayar etme! Burası benim revirim! Her şeyi ölçüp biçmem lâzım!
-           
-          Nesin sen? Marangoz mu? Geminin marangozunu çağırayım, o ölçsün, sen ölçemiyorsan? Bıçkıyı da getirsin, lazerli bıçkısı var ya Baumouse’tan almış, süper bi şeymiş diyollar. Baktım ben, valla fiyat performans ilişkisi süper. Hatta beraber tavla bile oynuyollarmış… Hahahah! Nası espri ama!
-          Hahaha! Hakkaten hoşmuş! Tövbe, tövbe!
-           
-          Neyse… Nerede  kaldıydık?
-          Bir bilsem…
-           
-          Ha, şiy diyordum… Bu kitapta transisyonel kondensatör şiyi yok! Ne edecik de?
-          Kaptan… Bu  kitap egzistansiyalizmle ilgili bir kitap…
-           
-          Yapma ya? Ben egzost  manipülasyonuna mı bakmışım len? Allah senin gibi gaportacıyı ne yapmasın Roger ya! Biz de guvendik adama  eyi mi?
-          Kaptan, valla çok işim var…  Bilmediğin kitabı okuma, okuyacaksan da  bana sorma...
-           
-          Tamam, tamam, zaten sana danışanda gabahat! İki lafın belini gıralım dedik…
-          Sonra kırarız kaptan, de git gözünü seveyim şimdi.. Ben sonra sana anlatırım, var olmanın dayanılmaz hafifliğini.
-           
-          Anlatır mın len? Güzel  filmdi diyollar ama…
-          Tamam kaptan,  tamam, anlatacağım söz! Allasen bi git ya! İşim başımdan aşkın!
-           
-          Tamam ya, ne gızıyon, gidiyom ben ama ağşama,  Spock, Scotty, ben okeyi guruyoz, gelin de mi?
-          Gelirim, kaptan, gelirim…
-           

Hiç yorum yok: