18 Temmuz 2011 Pazartesi

Telaşlı Motor Sübapları



-          Sulu!

-          Buyur gaptan!


-          Yarım yol ileri!

-           Niye ki ya? Motorlar istimli maşallah! Scotty de  yeni bakım yaptırdıydı. Tam yol diyeydin gaptırır gideri idik ne vardı da?


-          Allah belanı vermeye Sulu, Allah belanı vermeye he mi?

-          N’oldu da? Galbimi gırıyon ama gaptan bak…


-          Lan oğlum, geçende Bürüttüronyumu nereden aldınız?

-          Nereden alacaz ya? Bildiğin yerden… Uzay Yolları denetleme amirliği deposundan…


-          Yalan deme Sulu… Yalan deme, önce Allah çarpar, sonra da ben…

-          Ya yalanım  var ısa…


-          Sulu! Adamı ayar etme! Sizin kötün ağası, gaçak Bürttüronyun getirmiyor mu len?

-          Getittiryor ama ne alaka ya?


-          Alaka şu kömür gözlüm: Şimdi senin dayıoğlu, yakıtçılık yapıyor de mi?

-          Evet? N’olmuş?


-          Yakıtı da sizin ağadan alıyor, he mi?

-          Ne bilem ya?


-          Sen bilmiyon amma ben biliyor, şaşı gözlüm. Len sen bu yollardan gelir iken biz gidiyorduk salatalık! Senin dayı oğlun ile aynı işi yapan il okul arkadaşım var benim! Robert dedi, geçen gün  okey oynarken! Gene yalan mı diyecen?

-          Gaptan valla billaa..


-          Sus! Yemin etme, yamulacan! Ben bilmiyom mu iki yıldır ihale fişlerini nasıl hasır altı ettiğini…  Sen al gaçak bürüttüronyumu, sakallı  dayıoğlundan, ondan sonra “Niye tam yol demiyon ki…” diye  gaza getir beni he? Gaçak bürüttüronyumdan motorlar ne hale geldi haberin var mı?

-          ….


-          Susarsın tabii! Susmasan zaten ben susturacam seni! Ükela!

-            

Hiç yorum yok: