5 Temmuz 2011 Salı

Tayinimin Yoluna


-       
-          Spock!
-          Buyur gaptan!
-          Bilader, hani bizim oğlanın tayinini yaptıracaktın hele Kongiyensis sektörüne de? Ne oldu?
-            Gaptan o meseleyi, tiyesphihosis  ampiyolos yetkilisine  dedim…
-          Eeee?  Ne dedi?
-          Bakalım, yeni yönetim bi şekillensin de hele..” dedi.
-          Lan yeni yönetimi bekleyecek zaman mı var? Adam Klingon sınırına yollanmış, teknik oğretmen, gencecik adam… Zaten Vongrud, Klingonluların  elinde diyorlar.. Yani fiilen…
-          Ben de oyle Didim gaptan… “Yiğenimdir, has bebedir… Ailesi cümleten seçimde sizin partiye oy verdi!” dedim..
-          Eee? O ne dedi de?
-          Nereden bileyim bize verdiğini, bıyık bile bırakmıyor, ekâbir!” dedi!
-          Yuh! Öyle mi dedi la? İlçe başkanı olmak için Robert Abi’min gapısını az aşındırmadıydı ama kopek! Göstertirim ben ona!

Hiç yorum yok: