3 Temmuz 2011 Pazar

Padi Khastana Kurssfruttturani Belgeseli

Balgam balgam üstüne, sokaklar  tükürük tarlası… Herif öyle konuşuyor ki zaten  tükürüyor mu,   tükürmüyor mu anlamam imkânsız.

 Köpeklere ruhsat alınıyor mu bilader?
Köpeğin ruhsatı olur mu abi?
Olmaz mı?
Olmaz herhalde ya? Bak işaret parmağımla orta parmağımın arasına…  Aaaaah! Isırdı ya bu?!
Ondan diyorum işte bilader! Bunun dişleri kesici alet!
E şimdi bak benim elimde de bu var…
O ne?
Sopa!
Eeee?
Bak böyle, böyle kafasına vurdun muydu… Bak nasıl çıktı evden gördün mü?
Ya ben o kadar dedim, “Seninle sinemaya gideriz, tepemde oturursun, hatta ben havlamayı öğrenirim seni için...” diye?

Hani “ Şimdi gırtlağı yırtılır..” diyorsun, yırtılmıyor da… “E” derken çenesi bir açılıyor, çıkacak sanıyorsun.

Makarna, bulgur, manyetimiz boldur… Saldır saldır böreklere,  ayranını  doldur. Yeşillenmiş defterini cebime de daldır. Yiyip içip zıkkımlanıp… Parmağını kaldır… Kaleideskooooop, kaleideskop! Kop kop! Kop kop!  Alemlere kop, kop!  Ohobadiii ohobadiii!  Yedik içtik, oturduk, biz bu işe osurduk…

Dilin patinaj yaptı bobi! Hoop! Kime diyorum? Kayış mı sıyırıyor, motor mu su kaynattı? Ya dayak yemedin anandan, ya haberin yok babandan? He mi?Chemical, xemical,  kemikal… Xe mi?


2 yorum:

Yakup Erdal ERTÜRK dedi ki...

Sevgili Afşar, Facebook'tan ayrılmışsın bu yüzden haber alamadın. Cep telefonum bozuldu, ana kartı uçtuğu için bütün rehber gitti. Bana kısa mesajla numaranı yollarsan sevinirim...

Afşar Çelik dedi ki...

Derhal! :)