7 Şubat 2015 Cumartesi

Vekilli Kekin Dayanılmaz Cazibesi

Bir yazımda de belirttiğim gibi aslında siz hiçbir şey bilmiyorsunuz.Ben arkadaşlarımı topladım, onlara reislik ediyorum.

Ben ve cemaatim ki siz sosyoloji cahili MHP düşmanı Atsız takımı ve okumamış sentezciler benim söylediklerimi anlayamazsınız.

Ben Merhum Türkeş'e "dayı" derdim.  Dolayısıyla kimse Türkeş'i benden daha iyi tanıyamaz.

Ben arkadaşlarımı topladım, onlara reislik ettim.

Ağabeylerime karşı çok saygılıyım. Birlikten kuvvet doğar. Onun için daima arkadaşlarımla beraber hareket ediyorum.  Bizimle beraber hareket etmeyen herkesi hemen hain olarak yaftalıyoruz.

Eh bir grup Allah sever Müslüman Türk genci olduğumuzdan karşımızda herhangi birinin hiç bir şansı yok.

Ağabeyler bize katılmayan insanların, ancak " ajan" olabileceklerini söylüyorlar. Çevremizde Allah'a şükürler olsun ki bu tip tek başına konuşup da ajanlık eden fazla kişi yok!

Ayrıca ağabeyler, onların istedikleri gibi yaymaya devam edersek siyasette bizi çok parlak günlerin beklediğini söylediler.

zaten biz epey entelektüel bir grubuz. Bizim sosyetemiz kimsede yok!

Cahil milliyetçileri adam edeceğiz. Partinin işine yaramayan fitneci, Allahsız Türkçü tipleri de sileceğiz.

Biz Allah ve insansever maneviyatçı, Müslüman gençleriz. Milliyetçiliği adam etmek icin hocalarımızın tam desteğini aldık, elhamdülillah.

Azıcık sabrettik mi, biraz
 da söz dinledik mi, inşallah milletvekiliği en fazla on yıl içinde, çantada keklik.

O zamana kadar siz cahillere tahammül edeceğiz artık




Hiç yorum yok: