8 Eylül 2011 Perşembe

Adı Üfürükten Kendisi Demir Leblebi Bir Blog

Bugün bir bloga rastladım, afalladım. Adı: “Üfürükten Prenses”!

Bizim fakirhanenin adı “Fikir Kazanı”, yani iddia büyük! Kazana her şeyi atmıyoruz!  “Fikirsiz işimiz olmaz!” babından  asmışız tabelayı!

Eşe dosta da haber vermişiz ki okusunlar diye. “  Çamaşırdan, bulaşıktan vakit mi aklıyor ay oğlum?”,dan “Ya ben aslında okuyorum abi…”ye kadar çeşitli bahanelerle sallanmışız.

Fikirse fikir… Kafayı patlatmışız… Ciddiyetten taviz vermemişiz.  Ne olmuş?

Vallahi ne olduğunu bilmiyorum, kimsenin “ Doğru söylemiş lan! “ deyip de hevesle yorum yazdığını görmedim henüz fakirhaneye.

Yani? Yanisi şu: “Üfürükten Prenses” adı fevkalâde mütevazı, içeriği dopdolu, samimi, dosdoğru bir blog. Yemek tarifi, makyajoloji, erkekleri pert etmenin on sekiz yolu, kadınları yemenin binbir şekli gibi  reklam yüklü  mekânların blog diye dolaştığı sanalağda, tam da benim yapmayı düşündüğüm şeyi yapmış, enfes bir  blog!

Fazla söze ne hacet? Vallahi şahsen “Üfürükten Prenses’i” görünce “ Ne yazıp duruyon lan? Zaten bi halta yaradığın yok. Akıcısysa akıcı, ilginçse ilginç, nüktedansa nüktedan bir blog zaten var. Hıyarlık etme bırak şu blogculuğu artık!”  dedim kendime. Bırakır mıyım?  Maçam yeter mi? Sanmam ama gene de insanda böyle  tatlı bir emeklilik, gevşek bir bırakıvermek arzusu ve okuma zevki uyandırdığı için teşekkür ediyorum “Üfürükten Prenses’e”… Üfürükten olan benim sevgili  prenses, sen değilsin, ben J

4 yorum:

nevin çelik dedi ki...

Yahu oğlum,nerden buldun bu siteyi,vallahi bayıldım.Yalnız paylaşma çubuğu yok.Olsa idi paylaşılacak yazılar var bayağı.Ben de senin yazını paylaşayım bari.

Afşar Çelik dedi ki...

Kendi blogumu okutamıyorum, bari, işe yarar blogları okusun da eş, dost, bir işe yarayayım. Yazar Kafe sağolsun. :)

Üfürükten Prenses dedi ki...

O kadar içten yazmışsınız ki,ne desem bilemedim.
Çok mutlu oldum,her kelime için ayrı ayrı teşekkür ederim..
Günümü güzellileştirdi bu yazı,keşke yazıldığı gün okuma şansım olsaydı.

Afşar Çelik dedi ki...

Efendim ben blogunuza rastladığım için mutluyum asıl. Kesinlikle kesin ve enfes tespitler. Cidden zekâ dolu bir blog... Siz amele olmayın sakın :) Arada kafamızı uzatıp kapı arasından bakıyoruz merak etmeyin "Tükânda ne var ne yok yeni?" diye... Ben de her zaman beklerim, gerçi sizinki kadar dolu ve renkli değil fakirhane ama.. İdare ediverin gari. :) Teşekkürlerim ve saygılarımla.