3 Temmuz 2019 Çarşamba

Ne Çok İş yaptık Gününe Bir Bakış

street ile ilgili görsel sonucu


Bugün traşa gittim. Bizim oğlan  beklerken pek bir sıkıldı. Gerçi kuaförümle pek iyi anlaşıyorlar ya.

Beş yeni oyun aldık.  Konsolumuz tam bir FPS canavarına döndü. Bugün az daha Rainbow Six’te uçak bölümünü bitiriyordum. İşin iyi tarafı Tomb Raider’ı da oynayabilmek oldu.

Küçük kızımızın dershane taksidini de yatırdık.

Ayrıca küçük kızımla ve oğlumla öğle yemeği yedik. Güzeldi.

Küçük kızım dershaneden çıkınca beraber havuza yüzmeye gittik. Artık çok iyi yüzüyor. Oğlumuzda maşallahı var bayağı iyi dalıyor. Küçük kızımın kulaçları çok  düzgün ve nefes alışlarını da düzeltti. Zaten  dün beni yarışta geçmişti. Onunla gerçekten gurur duyuyorum. Öbür yandan çocuklarımıza yüzme öğretmek kadar kendimi işe yarar  hissettiren pek az şey var.

Eve geldiğimizde de Netflix’te “Talihsiz Serüvenler Dizisi’nin” üçüncü sezonundan bir bölüm seyrettik. Seyrederken de dondurma yedik. Yakınımızda büyük bir manav-market var. Resmen kurtarıcımız oldu. Çocukların sevdiği dondurma orada vardı.

Çocukları yatırdıktan sonra gene Netflix’te bir Fransız dizisi buldum: “Black Spot”. Fena değil  gibi.

Georgge Berkeley’nin “İnsan Bilgisinin İlkeleri Üzerine” adlı denemesini okumağa devam ediyorum. Anlaması biraz zor. “Biraz” mı dedim? Neyse… Hadi hep beraber gülelim.

Bugün ne çok iş yapmışım!



Hiç yorum yok: