4 Ocak 2013 Cuma

Gelin Dostlar Yazalım!


Bir fikir blogunda neler yazmak gerekir?

Blogculuğu gerçekten ciddiye alan bir kaç kişi var  ve gerçekten çok çok iyi bloglar yazıyorlar.

Ben ne yazmam gerektiğini bazen biliyor, bazen bilemiyorum.

Meselâ bugün kardeşimle bir yerde oturduk, güzel bir yemek yedik, bira içtik. şahsen ben biranın amele içkisi olduğunu düşünürken öyle olmadığını anladım. Yahu amma çeşidi varmış  bu meredin.

Bunun yanısıra neden yazmamız gerektiğine dair uzun uzun konuştuk. Medeniyetin birikiminin yazı olduğunu anladık.

Yazı bilinçleri birbirine bağlıyor. Yazı insanlara değerli olduklarını hatırlatıyor. Bu değer duygusu nesilden nesle aktarılıyor ve bir şeyler yapmanın önemi  bir kollektif bilinçaltı oluşturuyor.
O yüzden... Blog yazmak bu kadar mühim.

Blog ucuz bir anlatım da olabilir ama daha çok... Aslında  iki yüzlülüklerimizle ve sahte ahlâk anlayışımızla kopan ilişkilerimizi ifade etmek için bir ilâç gibi...

Ben blog yazmayı seviyorum.

Bunun da yanında, herkesin yanında bir defter ve kalem taşıyarak her ölü zamanda  bir şeyler karalamasını hararetle öneriyorum. Belki insanımız bir şeyleri ifade edebilmenin hazzını ve ince sızısını hissedebilseydi, ailesine daha az şiddet uygular,  kabadayılığa daha az özenir, etnik şiddeti kahramanlık sanmaktan vazgeçerdi.

Yani ben böyle düşünüyorum. Ve diyorum ki : "Haydi Türkiye yazmağa!"

Hiç yorum yok: