10 Şubat 2017 Cuma

Bir Empatidir Yaşamak

Türkiye büyüsün mü? Evet!
Terör bitsin mi? Evet
Ekmek ucuzlasa mı? Evet!
İşsizlik bitsin mi? Evet!
Eh o zaman referandumda falan da ne diyeceğimiz belli olmalı değil mi?

Bu canı çıkası Hayırcılar ne istiyor?
Onların ne dedikleri az çok ortada.Ben yukarıdaki soruları başka şekilde cevaplarsak ne olur biraz ona kafa yoracağım.
Fakir "BüyüyenTürkiye" dendiğinde, daha çok üreten, daha çok satan, daha etkili bir Türkiye anlıyor.

Akgezen abilerin kafasında ise galiba Fatih zamanı Osmanlı haritaları falan canlanıyor.

Kürtler falan hemen halife efendiye biat edip Kürdistan'ın Yeni Bossmanli Devleti'nin yeni eyaleti olması için yalvarıyorlar.Lazlar derhal mebuslarını meclise yolluyor.

Hatta Ermeniler "Yahu siz bu memleketi Türk olmaktan kurtardınız ya İsa Mesih sizden razı olsun!" diyerekten Ermenistan'ın dahi Yeni Bossmanli'ye iltihak edilmesi için ricacı oluyorlar.

Milliyetçilik ayaklar altına alınıp Türk olmaktan vazgeçildiği için PKK vs. "Kürt silahlı gudubet- leri" derhal silâh bırakıyor.Tey tey li falan halaylar eşliğinde TSK ve PKK beraberce silah bırakıyor.

Devlet baba fırıncılara bir Karun hükmünde kabarnağme çıkarıyor, hepsi bedava ekmek dağıtmaya falan başlıyor.

Devlet baba bir başka kabarık Hurşit kazarnağmesi çıkarıyor.  Millet sokaktan işsiz toplamaya başlıyor. Hatta toplamayana dayak atılıyor.

Saçmalıyor muyum ?

Vallahi bilmiyorum. Ben sadece evetçi abilerle empati yapayım dedim.

6 yorum:

Derya Talipağaoğlu dedi ki...

Gördün mü dostum, zorlayınca nasıl da empati kuruyorsun... bak ben de empatk olup akgezenler gibi kıt akıllı oldum.

Afşar Çelik dedi ki...

Çok zorlayınca beyin kasların yırtılıyor ya bence değmez...

Derya Talipağaoğlu dedi ki...

Şska yaptım yahu!!

Afşar Çelik dedi ki...

Şaka reseptörleri de yandı bende...

Derya Yeliz ULUTAŞ dedi ki...

Ben empati yapınca yüreğime bir ferahlık geliyor ooh mis! Sanki beynimi derin dondurucuya koymuşum da bir daha hiç kullanmayacakmışım gibi hissediyorum. Sonra Zuhal Topal' ın evlendirme programını açıyorum, Allah' ım huzur bu işte :)

Afşar Çelik dedi ki...

Huzur İslam'da! :)