13 Mart 2022 Pazar

Taze Atlanmış Dün Yazısı

Hele diyorum, bir eksiklik var.

Bütün gün makaleyle uğraştım.

Tablosu ayrı dert, grafiği ayrı dert.

Sağ olsun doktoradan genç bir arkadaşım bana bir program yolladı. Çoklu grafik çizmek için biçilmiş kaftan. Sabırla uzun uzun da anlattı. Ayrıca doktorada ders aldığım bir hocamla da konuştum ki kendisinin bende ciddi emeği vardır, çok sevindim.

Dün sabah(artık önceki gün) LPGciye arabayı bıraktığımda pastanede oturup poğaça ile kahvaltı ettiğimi yazmamışım; oysa sabahımı renklendirmişti bu kahvaltı. Çay içerken bir yandan Henry James okuyordum, nefisti.

Dün da kardeşlerimin doğum günüydü, aradım kutladım. İyi ki doğmuşlar.

Neyse makaleyi bitirdim, hocama yolladım. İnşallah beğenir de daha fazla zaman kaybetmem.

Çok yorgunum ama değdi.

Bir güne ne çok şey sığdı?!

 

Hiç yorum yok: