15 Mart 2022 Salı

Her Zaman Bir Artı Mutlaka Olur

 


Dolu bir gündü.

 

Oğlum hasta gibiydi, onu doktora götürdüm olmadığını anlayınca sevindim..

 


Arabanın LPG basınç sensörünü değiştirdim, çekişi düzeldi. Biraz pahalıymış  ama ne çare. Usta hemen para almadı, denememizi istedi, sağ olsun.

 

Makale üzerinde hocamla çalıştık, bitirdik. Hayırlısıyla yollayınca bitecek.

 

Grafik programının süresi dolmak üzere, bu süre içinde grafiklerimi tamamlamam lazım.

 

 Bir arkadaşımızın dosyasının tamamlanmasına da yardım ettik. Eşim  hemşerisi bir hastasına epey  yardım etti.

 

Kampüste Starbucks açılmış, gittik, kahve içtik, nöbetçi asistan arkadaşlara da kahve götürdük, Tıp Bayramlarını kutladık.

 

İnsan kendisini demoralize eden insanlardan uzak durmalı. Bu günün kârı, asistan arkadaşımızın ve hastamızın hayatını kolaylaştırmak oldu. Mecburen taabi olduğunuz insanların ağırlığından kurtulmak herhalde başlı başına bir ödül olabilir

 

Dolu bir gündü. İyi bir gündü.

Hiç yorum yok: