11 Mart 2022 Cuma

Her Gün Makale Yazılmaz…

 


Bugün çok verimli geçmedi.

 

Aslında  makaleye çalışmam lazımdı, teze devam ettim. Ama gene de sabah LPGciye gittim ve LPGdeki arızayı tamir ettirdim. Aslında bazen arızalar iyi oluyor, çünkü arıza giderildikten sonra düzgün bir işleyişin kıymetini hatırlıyorsunuz.


 

Gün verimli geçmedi dedim ama… Aslında ( gene aslında dedim…)  fikirlerine değer verdiğim insanlarla konuştum.

 

Ayrıca bir sergi gezdim, yanımda bir doktor arkadaşım  vardı ve  sergideki işlerle ilgili sağlam fikirleri vardı. Ayrıca serginin olduğu kafede Irish creamli Americano içtim. Ama galiba bu Strabucks’ta daha iyiydi.

 

Ayrıca bugün doğum günümdü, ailem bana nefis bir kutlama hazırlamıştı ve… Bana harika bir akıllı saat almışlardı.

 

“Bugün çok verimli geçmedi” mi dedim? Ne kadar aptalım. Hatıraların nasıl oluştuğunu şimdi anladım Aslında ( gene aslında dedim) olayları bir günlükle hatırladığımızda, bizde kötü bir izlenim bırakan şeyin ne olduğunu anlayabiliyorsunuz. Ben sırf makaleye çalışamadığım için kendimi kötü hissettim ve günün kötü geçtiği izlenimine kapıldım.

 

Oysa gün ne kadar güzelmiş…

Hiç yorum yok: