19 Mart 2022 Cumartesi

Makaleyi Yolladık Sırada Bildiri Var

 Makaleyi yolladık, sıra bildiride. 


Hayırlısıyla şunu da bir sunsam üzerimden büyük bir yük kalkacak.


 Bu akşam  küçük kızımla " Yüksek Sadakat'in" konserine gideceğiz, heyecanlıyım. Sabahtan gittiğim kafede bildirinin omurgasını hazırladım, literatürünü taradım.


Milli Düşünce Merkezi'ne yolladığım son yazı beğenilmiş, o
lumlu izlenimle yaratmış, o da büyük moral oldu.


Oğlanın okuluna veli toplantısına gittim. Toplantı o kadar uzadı ki ders öğretmenleriyle konuşmaya zamanım kalmadı.


Bu gece bildiriyle ilgili üzerinde biraz daha çalışabilirim.


Ne zamandır youtube videosu çekemiyorum. Ama biraz ara vermeliyim. Macit Gürbüz'ün "Kürtleşen Türkler'ini" tekrar okuyorum. Tekrar okuduğuma memnunum.


Daha ne diyeyim, bilemedim ki?

Epey tembellik etmişiz, anlaşılan.

Hiç yorum yok: