7 Mart 2022 Pazartesi

LPGci yüksek yapar bacayı vay vay!

 Madem günlük yazıyoruz, günlük yazalım.


Hocam yerinde yoktu. Gene de bilgisayarı açtım, makaleyi yeni verilere göre düzelttim, gene de gözden geçirilmesi gerekiyor.



Araba yolun  ortasında stop etti. Önce LPGciye sonra servise sonra tekrar LPGciye götürdüm. Hiç bir şey yapmadılar ama araba düzeldi.


Aslında serviste çay içecektim ama yemek zamanına denk gelmişim, milleti oyalamak istemedim.


Hava sıfırın üstündeydi, arabanın içi güneşten epey ısınmıştı. Makaleyi elden geçirdiğim için vicdanım biraz rahat. Artık romana devam edebilirim. 


Bu akşam bir youtube kanalında  Merhum Eniştem Sadi SOMUNCUOĞLU hakkında bir programda konuk olacağım. Hakan PAKSOY Bey sağ olsunlar.


Eh... Bu günlük bu kadar günlük yeter mi acep?


Yetiversin zaar...



1 yorum:

afşar dedi ki...

Bildiriyi okumadım ama rezaletten biraz haberim var. Kanalı aynı şekilde olmasa da tekrar açacağız. Doktora biraz sıkıştırıyor. Bu konuya kesinlikle eğilmeliyiz. Çok teşekkür ediyorum. her zaman bekliyorum.