2 Nisan 2012 Pazartesi

SENİ GİDİ KRİPTO AJAN!!

Geçenlerde, gene ihanetin gazetelerinden Star'da Yıldız Teknik Üniversitesinden bir doçent döktürmüş.
PKK’lıların Zerdüşt ayini yapması ile Türklerin eski inançlarından Şamanizmin, aynı amaçla yani İslam dışı ulus üretmek için kullanıldığını buyurmuş.
Millet’i etnik bir grupla eşitleyen bu zihniyetin sahibi, Türk tarihinin hatta Türk milletinin sonradan üretilmiş bir dayatma olduğunu demeye getirmiş…
Hepimizin İslam milleti diyebileceğimiz bir kategoride barış içinde yaşayacağimız iddiasını dillendirmiş.
Ben bir süredir sistematik olarak işlenen bu fikrin, itiraza bile konu olamayacak kadar abuk olduğundan dolayı, teveccüh görmeyip doğrudan çöpe gideceğinden emin olduğum için, dert edinmiyorum.

Benim derdim, bu ülkede yaygın olarak kullanılan ama kendi iddiasına göre bilim adamları ve politikacılar tarafından oluşturulmuş bir milletin diliyle yazmış olmasına kardeşim…

Madem yok, böyle bir millet, o zaman ne diye kullanırsın bu uydurma dili…

TÜRK’Ü YOK SAYIYORSAN TÜRKÇE YAZMA!
BENİM DİLİMİ, BENİM MİLLETİMİN DİLİNİ KULLANMA…
GİT ZEHRİNİ HANGİ DİLLE SAÇARSAN SAÇ…
AMA TÜRKÇE İLE YAPMA!

SENİ GİDİ KRİPTO AJAN!!

2 yorum:

Afşar Çelik dedi ki...

Aklına, eline sağlık abi!

Afşar Çelik dedi ki...

Aklına, eline sağlık abi!