29 Haziran 2011 Çarşamba

Ök(s)üzün Twitterı

 "Twitter Ök(s)üzü"        ( İllüstrasyon:  Afşar ÇELİK)
 Nasıl bir şey bu Twitter, anlayan beri gelsin. Bedava reklâmdan, ânî saçmalamalara kadar her işe yarıyor.

Hayır hadi ben tvitledim, diyelim. 

Mesele koskoca  siyasetçilerin falan Twitterları neye yarıyor? Meselâ ABD başkanı,  Twitterın başına geçtiğinde, genel kurmay başkanına, “Abi iki dakka bi izin ver Allasen! Yahu bir twitterımız var onu da yazdırmıyorsunuz. Varsa yoksa   bomba, uçak, Rambo, mambo .. Mambo Brezilya eriği miydi be?” mi diyordur acaba?

Ucuz yollu beyin salatası fast food rayihası…

Söz yetmezliği aromalı geyikleme şamatası…

Evde reçel yapan yarı profesyonellerin bedava reklam tahtası… ( Hatta kayısıları arka bahçede kendimiz yetiştiriyoruz. Yok rakı işine girmeyiz abi…)

Memleket ne la? Güzel kız düşüyo mu la oraya?”  mahsunik delikanlılık çay molası istirahatgâhı…

Bölünürse bölünsün lan, şeyim mi bölünecek?” deyip de   hâlâ boy kompleksi çekip en uzunun peşinden gidenlerin samanlığı…

Bencileyin salakların iyot gibi açıkta kalıp ay ışığında şabalakladıkları mehtap ovası…

Eller apış arası… Kokum ayı  mayası… Biz gideriz ormana hey ormaaana!


4 yorum:

Cihan Oğuz Demirci dedi ki...

İlginç ve eğlenceli bir yazı olmuş, zevkle okudum tebrikler. Ama fazla önyargılı olmamış mı sanki. Twitter'dan gıcık alıyorsunuz belli ama, ismini koymadan bu kadar iyi anlatmanız etkiledi beni :)

Afşar Çelik dedi ki...

Kedi erişemediği ciğere "mundar" dermiş hesabı bizimkisi... :) Beğendiğinize sevindimş her zaman beklerim. Canım memleketimde artık ciddi bir şey yazılmasına gerek yok sanırım... Yaşasın dümbelekli cacıklar dayanışması! Hoydaaaa! Kop kop koptum abiler! :) Gene gelin.

selcen çelik dedi ki...

Biraz da böyle eğlenelim bakalım."Gün olur devran döner,ben de sararım yari" demiş Aşık'ın biri.

Afşar Çelik dedi ki...

Ciddiyetten ne kazandık bari bu sefer deli olalım, dedim ya, neyleyim?...