12 Mayıs 2022 Perşembe

Sorun çözmek güzel şey

 Kutlu Altay KOCAOVA'nın "İzmihlal" kitabını yeni bitirdim bir de inceleme videosu çektim.


Makale ile ilgili  bir takım eksikler varmış onları gidereceğim.


Bugün eşim arabayı aldığından kampüse başka arabayla gittim, zamanı iyi değerlendirmiş oldum.  Bir şeyleri çözünce insan rahatlıyor, çaresizlikten ve  karamsarlıktan kurtuluyor.


Eşimle ve bir arkadaşımla öğle yemeği yedik. Onların asistan karnelerini bastırmıştık.


 Eski bir hocamla yemekte edebiyat ve sanat üzerine ayak üstü sohbet ettik. Güzel kitaplar yayınlamış. Darısı başıma.

1 yorum:

afşar dedi ki...

Yayın resminin nasıl ayarlandığını anlamadım. Fotoğraf mı çekmemiz gerekiyor? Yayından bir enstantane mi kaydediliyor? O yayın fotoğrafı nerede gösteriliyor?

Üstat burada anlattığınız şeyleri çerçevelediğiniz için teşekkürler çünkü ayarlardaki her şeyin yerini biliyorsunuz ben hiç bir şeyin yerini bilmiyorum. "Kanal ayarları" denen yeri açmam üç günü buluyor.

O yüzden "Yazılımcılık mı saçmalık mı?" yazısına bir göz atarsanız çok sevinirim, sözüm meclisten dışarı. Sağ olun, var olun.