5 Mayıs 2022 Perşembe

Sığınmacılar, Uyum ve Kemalist Devlet

3 yorum:

afşar dedi ki...

Mirim,
Hoşgeldiniz.

Sanalağ terminolojisini hiç anlamıyorum. Çok özür dileyerek bu yazdıklarınızın tek satırını bile anlayamadım.

Görünen o ki yaptıklarım yetersiz. Facebook hesabım kilitlendi ve açamıyorum.

Keşke bu dediklerinizin yarısını anlayabilsem. Öte yandan hem tembel hem de aceleciyim.

Umarım bir gün dediklerinizi anlayabilirim.

Çok teşekkürler, he zaman bekliyorum.

Sağlıcakla.

afşar dedi ki...

Örneğin:
"Onun dışında videolarınızın kapak fotoğrafı çok önemli izleyicinin ilgisini çekmeli sizin için bir tane örnek amaçlı hazırladım." demişsiniz ya...

Videomun kapak fotoğrafı nerede? Bir kurt resmi var orası mı? Bu ayar işleri beni sıkmanın ötesinde cidden kaygılandırıyor, çünkü yanlış bir şey yapıp kanalı bozmaktan korkuyorum.

Bu konularda beceriksiz, cahil, dahası endişeliyim.

Zaman ayırıp da bunca tavsiyeyi hazırladığınız içinse minnettarım, tek üzüntüm kullandığınız hemen hemen hiç bir terimi anlayamamak.

Sağlıcakla.

afşar dedi ki...

Çok teşekkür ederim.