25 Eylül 2018 Salı

Neden Bilinmez Karamsarım


Nedendir bilmem bugün karamsarım.
 
Belki biraz ekonomik darboğazdan belki artık topluma yabancılaşmaktan… Bilmiyorum. Bugün eski bir arkadaşım aradı. Sözde ona bir şeyler önerirken kendimi alacakaranlıkta buldum.

Ben kimlerin içinde yaşıyorum, hiç bilmiyorum. Dillerini bilmediğim insanların arasında yabancılığımı sürekli fark ederek en azından bir treselli bulabilirdim.

Bugün benim düşünce biçimimi ve hatta düşünme eyleminin kendisini bir oylarıyla yok edebileceklerini bilerek çıldıran insanların ülkeyi getirdiği kuburda,  benim dilimi konuşup da bana  herkesten yabancı koskoca bir kalabalığın içinde kalmaktan bunaldım.

"Vatan- millet düşünmeyelim de ekmeğimize bakalım". İyi de bizim ekmeğimizi elimizden almak için  kendisini  açlıktan öldürmekten  çekinmeyecek kitleleri ne yapacağız? Sorun, o…


2 yorum:

Unknown dedi ki...

diyemediklerimi demişsiniz.

Afşar Çelik dedi ki...

bir işe yaradıysak ne âlâ... her zaman bekleriz. saygılar.