28 Kasım 2011 Pazartesi

Nehri Akar Hayatın

Her zorluk bir fırsat mıdır? Bazen buna inanası gelmiyor insanın… Çünkü aslında bütün istediğimiz bitmeyecek bir huzur ve yol açıklığıdır çok zaman…

Oysa hayat böyle akmıyor işte. Hayat cidden akıyor… Kayalarla  cebelleşen, göğüs göğüse kavga eden bir nehir gibi…

Peki bu nehrin kayaları nedir o halde?

Ezberci zihnim, hemen  söyler cevabı: “Hayatın zorluklarıdır!”

Belki bütün bu engeller sadece kendi zihnimizin eseridir. Kendi katılaşan alışkanlıklarımızın eseridir her biri…

Ve hayat bizim bütün engellemelerimize rağmen akmaya devam etmektedir. Ve bunun için var olmak esastır. Bunun için hayattır aslolan.

Kendi yolunu bilen bir hayatın yolunu değiştirmeye kalkmak ne saçma… Sanki nereye ve nasıl akması gerektiğini biliyormuşuz gibi…

Hayatla akmayı seçiyorum.

Hayatla akmayı seçiyorum.

Hayatla akmayı seçiyorum.

Hayatla akmayı seçiyorum.

Hayatla akmayı seçiyorum.





Hiç yorum yok: