30 Mart 2019 Cumartesi

Yasak Savmak Mı Vehim mi?

italo calvino öyküler ile ilgili görsel sonucuBugün iyi anlaştığım iki hocayla hiç ummadığım bir yerde karşılaştım.

Bana öyle geliyor ki... Yayıncı camiası beni biraz itici ve ham buluyor. Ya da ben öyle vehmediyorum. Bilmiyorum ama sanırım kitabı  ancak yasak savmak kabilinden  yayınlayacaklar.

Kimseyi suçlayamıyorum. Birini suçlamam gerekirse kendimi suçluyorum. Çünkü sanırım yeterince sabırlı ve olgun davranamadım.

Öte yandan... Orkidenin nasıl yetiştirildiğini birazcık örendim galiba...
Bugün oğlumla öğle  arasında buluşup bir şeyler yedik, pek zevkli zaman geçirdik.  Akıllı başlı konuşması pek hoşuma  gidiyor.

İtalo Calvino'dan iki öykü okudum. Bazen öyle tıka basa okunmuyor işte ne yapacaksın?

Burası bir "günlük"...

Öyle değil mi?

Hiç yorum yok: