4 Mart 2019 Pazartesi

Hamamböceği Üzerine Deyişler ( Çalıntı Başlık)



Sevgili yazarımız Derya yazacak ama başlığı ben çalıyorum. Önerim şu:
Aynı başlıkla bir başka yazı yazsın. Böylece tan bir beyin fırtınası yaşamış oluruz.
Hamam böceklerinin ne boka yaradıkları hakkında en ufak bir fikrim bile yok.

Yaratan’a sormam da mümkün değil. Hamamböceklerinin pisliklerin, lâğım akıntılarının içinden geldiklerini düşündüğümde…  onlardan hoşlanmamamın faşizm ya da ırkçılık olup olmadığını da merak ediyorum.

Yani şimdi bir nükleer savaşta kalıtımımızı emanet edebileceğimiz ve bir milyar yıl sonra reenkarne olarak dünyaya gelmemizi sağlayabileceklerini sandığımız için mi bu türe tapmalıyız?

Hamamböceği hamam böceğidir. Boklu sulara bulanır, belki  sidik içer ve belki amonyak soluyordur. Ve sırf yaratan onu bize hediye etti diye salonumuzda ona bir koltuk vermeliyiz.

Bok boktur ve  çiş de çiş.
Böcek böcektir…
Varoluşu hakkındaki fikirleri nedir, bilmiyorum.
Ama benim varoluşumu, kafama bir kalaşnikof dayayarak  ve başka bir dille konuşmam için beni zorlayarak değiştirmeğe kalkacak hiç kimsenin… nazarımda sırtı boka bulanmış bir hamamböceğinden farkı yok… Ve şimdi başta Derya olmak üzere hemen hemen bütün okurlarım beni “empati yoksunu bir faşist” olmakla suçlayacaklar…

Değil mi ya? 

Türkiye’de Türk olmamı ahlaksızlık, faşizm ve ırkçılık sayarak soyumu gönüllü kurutmam için kafama kendi ellerimle bir silah dayamamı isteyen bütün piç soyluları, birer hamam böceği olarak görüyorum…

Başka soru?




Hiç yorum yok: