26 Mart 2019 Salı

Mutlu Bir Dün


Son zamanlarda hiçbir şey yazamadım. Gerçi okuyanımız da pek az…
Yazınca hep ciddi şeyler yazmak istiyorum. Çünkü memleket ciddi bir şey…
Öte yandan aslında burası bir “sanalağ günlüğü”… Batıda bir blogun nasıl kullanıldığını hâlâ tam anlayamıyorum.

Bizde çoktan modası geçti  galiba.
Dün  mesleki açıdan önemli  bir eşiği atladım. İnanılmaz bir tecrübe idi. Çok mutluyum.
Bunun yanında … Bu süreçte ailem yanımda olduğu için inanılmaz mutluyum.

Herhalde sanalağ günlüğünde ya da blogda böyle şeylerden bahsetmek lâzım.
Diğer yandan kendi kitabımın sanalağda tedarik edilememesine sevinmeli miyim, onu da bilmiyorum.

“Sen ne biliyorsun birader?” diye sorarsanız onu da bilmiyorum.
Her gün de destan yazamıyor insan… Ya da iddialı yazılar…
Neticede mutluyum.


Hiç yorum yok: