28 Mart 2019 Perşembe

Hatırası Bizlerin



Bugün çok sevdiğim bir ağabeyim öldü. Ölümünü olmamış sayarak avunuyorum. Oysa oldu. Ve yarından itibaren hiçbir şey aynı olmayacak.

Ve bugün sanki her şey ayağıma dolandı. Cevapsız kaldım, çare bulamadım.
Ödül töreni için bir konuşma yazdım.

Konuşmanın içinden galiba eski hayatlar geçti. Böylece bildiğim ve bilmekten mutlu olduğum günlerin altın sarısına sarıldım.
Bugün Sevgili İsmail Ağabey öldü.

Bugün hayatını ancak çalışarak kazanan bir adam öldü.
Bugün sevgisi berrak bir Akdeniz çayı gibi berrak bir adam öldü. Bugün… İçten gülen cömert bir adam öldü.

Ölüm her şeyi bir hatıra yapan bir sonlandırıcı… Bir nihayet treni.
Bu bir günlük en nihayetinde.
Büyük sözler yazmak istiyordum, beceremedim.
Günlüklere çok da yüklenmemeli.
Nur içinde yat İsmail Ağabey…

Hiç yorum yok: