11 Şubat 2019 Pazartesi

Marakeş’te Sesler: Elias Canetti

5 yorum:

Derya Talipağaoğlu dedi ki...

Sayın Yazar, alt bilinciniz mi, konuşuyor? Neden ve şimdi Canetti?

Derya Talipağaoğlu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Derya Talipağaoğlu dedi ki...

Cep telefonunun azizliğine uğradığım için notu silmek zorunda kaldım. Sayın Yazar, anlatımınız keyifli ve renkli. Kitabı sevmediğinizi anlıyorum. Bu okumak bir tercihdir, zorunluluk değil. Şey gibi sizin hikayelemenizi sevmeseydim, videoyu sonuna kadar izlemeyeceğim gibi.
Tabii siz sevmediklerimizi de anlatabiliriz diyebilirsiniz.. Sevgiler.

Afşar Çelik dedi ki...

Ben hikâyeleri sevdim aslında, özdeyişler kısmı sıktı biraz.

"Alt bilincimin konuşmasını" anlayamadım.

Benim hikâyeleri ev halkının dahi ancak yarısı okuyor. Sandığımdan daha meşhur olduğuma sevindim...

Sabredip seyrettiğiniz ve yorumladığınız için teşekkürler

Derya Talipağaoğlu dedi ki...

Alt bilinç uygun olmadı..Benim hatam. Videodaki öykülemenizden söz etmiştim. Artı hikayelerinizi de zevk ile okuyoruz.