8 Haziran 2014 Pazar

Blog Yazdım Hasana


Blog yazmaktan maksadım ne? Bir insan ne için blog yazar?

Genelde anladığım kadarıyla insanlar belli uzmanlık dallarında yazıyorlar. Bu iyi bir şey.
Yani bize belli konularda yoğunlaşmış bilgiler  edinebilmek imkânını sunuyor.
Peki ama blog yazmanın anlamı bu mu?

Bence değil. Bu, blogculuğun kolay yolu.
Belki de ticari blogculuğun yöntemi.

Ama blog gerçekte buna mı hizmet ediyor?

Bence blog kişisel bir ifade ortamı. Blog bir “açık günlük” Ama öyle mi kullanılıyor? Maalesef hayır. İnsanlar ne düşündüklerinden veya ne hissettiklerinden ziyade. Varolan bilgileri derleyerek  kolajlar yapıyorlar.


Elbette bu da iyi bir şey ama şahsen ben blogdan kendileriş zaten niteliksiz bir yazarlar olup da bütün erdemleri şarap tadıp sosyete devşirmek
olan Ertuğrul Özkök ve Ahmet Hakan taklitçiliği istemiyorum. Bu da benim şahsi görüşüm.

2 yorum:

Derya Yeliz ULUTAŞ dedi ki...

Blog yazma olayi yeni yeni yayginlasirken tam da gunluk tadinda yaziyordu herkes, zamanla bloglar kisisel web sayfasi anlayisina gecince icerik de degisti biraz galiba.

Sahsen ben memnunum Afsar Abi, blogdan ogrendigim seylerin haddi hesabi yok 😄

Afşar Çelik dedi ki...

Haklısın Yelizciğim. Aslında bir açıdan iyi oldu. :)