5 Nisan 2022 Salı

Gün bitmeden yazayım

 Sabah erkenden eşimi işe bıraktım.

Dönüşte bilgisayarcım kapalıydı, bir çaycı aradım. Ramazanda her yer kapalı.



Nihayet tanıdık bir kitapçıda bir çaycı tavsiye ettiler, yürüdüm oraya vardım.

İki çay içtim. Ali Türkşen'in kitabını okudum, ümitlendim. Nihayet bilgisayarcım açılınca  bilgisayarları ona bıraktım, işlerin uzayabileceğini söylediler.


Eve döndüm, koşu bandında elli dakika  hızlı yürüdüm. O sırada "Uzay Yolu'nun" orijinal bölümlerinden birini seyrettim.


Biraz kitap okudum. Bilgisayarlar hazır olmadığından  hocama gidemedim. Öğleden sonra işler hallolmuştu. tekrar yürüyüp gittim. 


Yeni Macimize iyi  programlar yüklenmiş, işletim sistemi de güncellendi. Öbür PCmizin bataryası nihayet değişti. Bataryanın değişmesiyle ana kartın çalışması da hızlandı.


Bugün yirmi  bin adımdan fazla yürüdüm.


Bizim oğlan sosis kızarttı, işi iyi becerdi. Sonrasında biraz matematik çalıştık. Onu hevesli görmek kadar güzel bir şey yok. 


Ceviz kırdım. Ceviz kırarken güzel bir dizi seyrettim. Tom Hardy başrolünde oynuyor "Taboo"


Epeydir yazmadığım kadar yazdım.


Verimli ve güzel bir gündü.



Hiç yorum yok: