8 Nisan 2022 Cuma

Batman geldi cihane...

 Bildiri özetleri kabul edilmiş, haberini alınca çok sevindim. Derhal katılım ücretini yatırdık.


Tez kaynakçasını yavaş yavaş düzeltiyorum. Gerçekten zevkli bir iş. Çünkü sonunda işlerimi çok kolaylaştıracak.


Sabah bantta epey yürüdüm, sonrasında gittiğim yerlerle gün sonunda on yedi bin adımı bulmuştum. Bantta yürürken "Uzay Yolu'nun" orijinal serisinin sonuncu bö
lümünü de seyrettim. Böyle güzel bir dizinin, zamanında neden sadece üç sezon oynadığını da merak ettim.

Eşimin semineri de iyi geçmiş. Çok sevindim.


Eşimle bu akşam sinemaya gittik. Batman'in yeni çevrimi vardı. Kurgusu, kostümleri, mekan tasarımlarıyla herhalde seyrettiğim en kötü Batman çevrimiydi.


Film çıkışında muhallebiciye gittik. Ben bir gözleme  yedim, eşim de muhallebi. Bütün gün doğru dürüst bir  şey yiyememiştim.


Gün verimliydi, güzeldi.



Hiç yorum yok: