5 Nisan 2022 Salı

Aksamalar Basamaklardır.

 Bunu yazıp yatacağım.


Hocamla makale düzeltmesi için buluşacakken denetleme haberi geldi,  apar topar eczaneye döndüm. Denetleme  iyi geçti.  Denetleme haberiyle  eskiden olsa belki gerilirdim oysa bu gün bu haberi tırmanılacak bir basamak olarak gördüm ve halletmek moralimi düzeltti.


Bu vesileyle evde unuttuklarımı aldım, geri döndüm, makaleyi düzeltip  yolladık. Ondan sonra bildirinin özeti hakkında konuştuk nasıl genişletilmesi gerektiğini  öğrendim.


Ama ondan önce eşimle ve iki arkadaşıyla buluşup öğlen yemeği yedik. Üniversitenin sosyal tesisleri Ramazan'dan dolayı kapalı olduğundan bir   hamburgerciye gittik.


Bilgisayarcıda yapmak istediklerimi yapamadım, canım biraz sıkıldı. Gene de on bin adım hedefim için iyi bir yürüyüş oldu.


Oğluşum, bilgisayara istediğim programı yükledi. 


Biraz Seinfeld seyrettik. 


Kısacası  gün iyi geçti.


Hiç yorum yok: