7 Ekim 2017 Cumartesi

TESPİTİM GELDİ: Aziz Hoca ve Etnikçilik

İki gündür üçüncü ve dördüncü sınıf öğrencilerime olan derslerimin girişinde bir saate yakın süreyle bilim, bilim felsefesi ve insanlığın geldiği noktayı anlattım. İnsanlığın bugün evrenin sınırlarının dışına taşan tecessüsünde merak saikinin önemine vurgu yapıp, merak duygusunu kaybeden islam dünyasının ve Türklüğün skolastik kabulleri aşabilecek enerjiyi ya da cesareti gösteremeyip, insanlığın bu muazzam gelişimine katkısının neredeyse sıfır olmasının tam bir utanç kaynağı olduğunu söyleyerek sözümü bağladım.
Bu akşam eve geldiğimde, Nobel ödülünden haberdar olduğumda, sevincim görülmeye değerdi. Fakat kendimi bir anda facebook sayfalarında etnik ırkçılık hastalığının türlü tezahürleriyle çevrelenmiş tartışmaları izlerken buldum...
YAHU LEKESİZ BİR KRİSTAL EŞYAMIZ OLMAYACAK MI? DEDİRTEN DERİN KİMLİK BUNALIMINA İLLALLAH ÇEKTİM DURDUM...
MİLLETİME ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM...

Facebookta ilk yayınlandığı tarih: 7 Ekim 2015