13 Şubat 2012 Pazartesi

Blogun Yarasına Vay Lili Vay Vay!

Yazasım gelmiyor bazen… Bu bir günlük değil mi? İnsan bir günlüğü niye yazar…

Günlüğün mahremiyeti olmalı değil mi? Öyleyse blog yazmanın mantığı nedir? Sanırım, blog aleminde en sık rastladığınız sorulardan biri de budur… Blog eskisi kadar işlevsel mi acaba? Yoksa bir şekilde dolgu ayzılarla reyting  hedeflenerek reklam mı avlanıyor? Bilmiyorum….

 Kaldı ki bir blogun neden ilgi çekeceğini de anlayamıyorum. “Şuraya gittik, şunu yaptık, bunu yaptık… Burçem çikolatalı dondurma yerken nanik yaptı… Ammar  takke taktı, ne şirin türbanın var… Nasıl içtik dün gece! Bu sene Tanzanya modası… Vizyondaki filmleri kes kopyala yapıştır tanıtalım…” gibi konular neyi hedefler? Hayır aslında bu konuşlarla ilgili bedava internet alanlarının olması iyi bir şey… Belki böyle bir imkan olmasaydı ülkede yazı hiç gelişmezdi. Gerçi şimdi gelişiyor mu o da ayrı bir konu ama…

Şahsen… Benim bir bonzaim var. Yerli üretim olduğundan ucuz gelmiş yapı markete, çok sevimli olduğundan , ( yani bonzai, kız kardeşim de sevimlidir de o bakımdan…)kız kardeşim bana hediye almış, sağ olsun Güneş görmek istiyormuş galiba.. Tabii kendisi söylemedi ama yaprak dökmesinden biz öyle anladık. Bir bonzaiyle  siyaste konuşamazsın ki… Özür dilerim! Çok özür dilerim! Haklısınız, elbette!

Eskiden derin mevzulara dalıyordum,  deli saçması muamelesi görüyordu… Şimdi hakkıyla saçmalayayım da Hakkı’yı da gücendirmeyeyim…


Hiç yorum yok: