15 Mart 2021 Pazartesi

Ben Kaygılanmayayım Kim Kaygılansın?

 Şimdi birine sorsam:" Bana ne abi? Yöneticiler düşünsün!" der.

Haklı, değil mi?

İyi de " Bana ne?" demeye kimin hakkı vardır?

Böyle söylemeye ancak yöneticilerinin vatansever ve milliyetçi olduğu bir ülkenin vatandaşlarının hakkı vardır.

" Ben Tük değilim ki varlığım neden Türk varlığına armağan olsun?" ya da " AKP ile elhamdülillah Türk olmaktan kurtulduk!". "Ben Türk değilim, karım da Arap!"  diyen insanların , milletin en mahrem mevkilerinin işgal ettiği bir devirde kaygılanmak bize düşüyor.

Atatürk'ün "Nutuk'taki" şu sözü ortada  dururken vatanımın  doğusunu ve güneydoğusunu Kürdistan diye adlandırıp üstelik Türk Milletinin kaderini şeriatçılıkla lekeleyecek insanların yaptıkları ve yapacakları kötülükleri ve giriştikleri ihaneti düşünmeden ve dahası bunlardan kaygılanmadan yaşayabilmek için herhalde adamakıllı köksüz ve vatansız olmak icap eder.


"
Efendiler, bu vesile ile muhterem milletime şunu tavsiye ederim ki: Sinesinde yetiştirerek başının üstüne kadar çıkaracağı adamların kanındaki, vicdanındaki cevher-i aslîyi, çok iyi tahlil etmek dikkatinden, bir an feragat etmesi
n!
"

Türk vatanı, olası işgalcilerle işbirliğine can atan yabancılaşmış ve düşman ruhlu  insanlarca işgal edilmiştir. Bunu anlamamak için ya bön, ya gafil ya da hain olmak lâzımdır.

TANRI TÜRK'Ü KORUSUN!




Hiç yorum yok: