26 Eylül 2017 Salı

Tespitim Geldi: Ortadoğuluyuz!!

TESPİTİM GELDİ: Az önce gene gaflete düşüp internetten Tarihin Arka Odası'nı açtım. Bir kez daha anladım ki bu ülkede bir barış gelmesi mümkün değil. Bu ülkede henüz rejim değişmedi. Halen LAİK bir yönetim sözkonusu... Erhan Afyoncu; "Ateist birisi olabilirsin ama kimseye kurban kesme konusunda vahşettir, şudur budur diyerek hakaret edemezsin" dedi. Doğru bu sözün altına imza atarım. Çünkü kurban kesmek bu milletin büyük kısmının hayatının normali ve inancının gereği. Bunun ü...zerine sözü alan Murat Bardakçı; "Daha açık söyle bunlara tarih boyunca gavur derlerdi, daha da açığı kafir denirdi" dedi. Bu söz alenen açık olarak inananları inanamayanlar üzerine kışkırtmaktan başka neticesi olmayan bir boş boğazlıktır. Hukuken bir cezası var mı bilmem ama bir ateiste ancak ve ancak bir şeriat devletinde böyle hitap edilebilir. Karşılığı da muhtemelen ölümdür.
Laik bir ülkede dini ritüelini yerine getirene hakaret edilemeyeceği, aşağılanamayacağı, dışlanamayacağı gibi bu ritüele inanmayan da tahkir edilip hedef gösterilemez... Zaten dini inancını yaşayanın ilkel bir görüntü oluşturmadan kesimini gerçekleştireceği ortamı sağlanması halinde, kimsede bundan rahatsız olmaz...
BEDENEN BATILI GÖRÜNSEK DE RUHUMUZA İŞLEMİŞ OLAN ORTADOĞULULUĞUN BİR GÜN BİRBİRİMİZİ KESMEMİZE NEDEN OLMAMASINI DİLİYORUM...


Facebook'ta ilk yayınlandığı tarih: 26 Eylül 2015

Hiç yorum yok: