22 Ağustos 2017 Salı

Ne zamandır yazmıyorum.?

Ne zamandır yazmıyorum.?
 İyi ama neden?
Öncelikle bir “kitap çalışmasının içindeyim”.
“Bir şeylerin içinde olmak” şu sıralarda pek popüler bir deyim.
Bu arada şunu belirtmeliyim:
Blog bana göre oldukça kişisel ve samimi bir şey.  Gene de ben onu arkadaşlarımla paylaşmayı seviyorum. Bu  elimizdeki ekmeği paylaşmak gibi.
Epeydir  yazmadığım için blog  Google aramalarında geriye düşmüş.
Peki ama  bir blogdan ne beklemeliyiz? Yüksek reklam geliri falan mı? Bu sadece sanayileşmiş ülkeler için anlamlı bir beklenti.
Şahsen ben bloğu, kendi düşüncelerimi toparlama odası gibi görüyorum.
Tabii bunun için öncelikle sürekli düşünmek gerekiyor.

Umarım her şey yolunda gider. Blogu okumağa devam ederseniz sevinirim.

4 yorum:

Orhun dedi ki...

Hoş gelmişsiniz hocam :)

Orhun dedi ki...

Hadi biraz kafa açmaya çalışayım:. "Bir blogdan ne beklenmeli?" dedik ya; aslında "bir yazıdan ne beklenmeli" desek? Sonuçta blog bir yazı dizisi ve yazarı neyi düşünüyor, anlatmak istiyorsa onu yansıtıyor. Değil mi?

Çok geniş oldu.

Daraltayım: Bu blogdan benim aldığım yazarlarının yavan bir tat veren ve buram buram günlük hesap kokan köşe yazılarından fazlasını vermeyi, yorumlardan faydalanarak gelişmeyi, doğruyu bulmayı amaç edinen duruşları...Hasılı bir lezzet... Bunu başka yerlerde bulamıyorum.

Varsın bu blog da çok reklam geliri elde etmesin.

Saygılar, selamlar...

Afşar Çelik dedi ki...

Evvela hoşbulduk. Eksik olmayın... :)))))))

Afşar Çelik dedi ki...

Yorum öyle güzel ki...

Sadece böyle yorumlar için yazmağa değer. Yaşayın, var olun!